Είτε έχετε ένα μικρό τοπικό κατάστημα είτε είστε μία διεθνής εταιρία, και δραστηριοποιείστε στην αγορά είτε ηλεκτρονικά είτε με τον παραδοσιακό τρόπο, προκειμένου να διαφημιστείτε στη Google θα πρέπει να δουλέψετε με το Google Merchant Center.
Τι είναι το Google Merchant Center;
Το Google Merchant Center είναι η πύλη κάθε διαφημιζόμενου για τις επιχειρήσεις που πωλούν στη Google. Εκεί οι χρήστες μπορούν να μεταφορτώσουν τον κατάλογο προϊόντων τους για να δημιουργούν αργότερα διαφημίσεις σε ολόκληρο το σύστημα της Google. Σε αυτές περιλαμβάνονται οι διαφημίσεις που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, στο Google Shopping, στο Youtube και σε άλλους ιστότοπους συνεργατών αναζήτησης Google καθώς και στο Δίκτυο εμφάνισης Google.
Με άλλα λόγια το Google Merchant Center είναι εκεί όπου κρατούνται οι ροές δεδομένων των προϊόντων. Οι διαφημίσεις της Google είναι εκεί όπου τα δεδομένα των προϊόντων μετατρέπονται σε διαφημίσεις και καμπάνιες.
Προκειμένου οι διαφημίσεις να εγκριθούν και να προβάλλονται στη Google, η ροή δεδομένων των προϊόντων πρέπει να συμπληρωθεί και να υποβληθεί σωστά. Είτε είστε ένας οργανισμός, μια μικρή επιχείρηση ή μια παγκόσμια επιχείρηση, η Google έχει τις ίδιες απαιτήσεις. Ενώ οι απαιτήσεις της Google αλλάζουν κάθε φορά, υπάρχουν ορισμένα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει η ροή προϊόντων του Google Merchant Center:
- id(ταυτότητα)
- τίτλο
- περιγραφή
- κατηγορία προϊόντος
- σύνδεσμο για το προϊόν
- σύνδεσμο για την εικόνα του προϊόντος
- τιμή
- Διαθεσιμότητα
- Μάρκα, GTIN(barcode), MPN(κωδικός κατασκευαστή)
- Πληροφορίες αποστολής
*Σημειώστε ότι υπάρχουν και ορισμένες ιδιότητες που απαιτούνται βάσει χώρας ή κατηγορίας.
Είναι δωρεάν το Google Merchant Center;
ΝΑΙ. Το ίδιο το Google Merchant Center είναι εντελώς δωρεάν. Ωστόσο, για να ξεκινήσετε την καταχώριση διαφημίσεων μέσω των διαφημίσεων Google, Θα αρχίσετε να πληρώνετε, συνήθως σε βάση CPC(κόστος ανά κλικ) ή CPE(κόστος ανά συμφωνία).