Google Shopping Ads
Προβάλετε τα προϊόντα της επιχείρησής σας μέσω διαφήμισης Google Shopping Ads
Πρόκειται για τύπο διαφημιστικών καμπανιών των Google Ads που εμφανίζουν στα αποτελέσματα των αναζητήσεων σχετικά προϊόντα με τίτλο, φωτογραφία, τιμή και όνομα καταστήματος. Έτσι όταν κάποιος χρήστης αναζητά όρο σχετικό με κάποιο προϊόν, εκτός από τα οργανικά αποτελέσματα και τις διαφημίσεις κειμένου, εμφανίζονται σε ξεχωριστό χώρο οι Διαφημίσεις Αγορών.
Ποια είναι η δομή των shopping ads;
Η δομή εμφάνισης των Διαφημίσεων Αγορών είναι όπως φαίνεται στην εικόνα, απλή και ουσιαστική. Με μια ματιά, χωρίς να χρειαστεί ο χρήστης να κάνει κλικ, εμφανίζονται διαφημίσεις προϊόντων με:
- φωτογραφία προϊόντος, τουλάχιστον 800x800px, με λευκό φόντο και χωρίς στάμπες
- τίτλο προϊόντος έως 150 χαρακτήρες, από τους οποίους εμφανίζονται οι 70
- τιμή πώλησης
- ονομασία καταστήματος
- και κάποιες πρόσθετες πληροφορίες
Πού εμφανίζονται οι Διαφημίσεις Αγορών;
Υπάρχει δυνατότητα εμφάνισης:
- στα αποτελέσματα αναζήτησης Google πάνω ή δεξιά από τις διαφημίσεις κειμένου και στο αποκλειστικό shopping ads tab (Αγορές) με λειτουργίες φίλτρων
- σε site συνεργατών αναζήτησης Google (συμπεριλαμβανομένου του YouTube)
Οι Διαφημίσεις Αγορών μπορούν να εμφανίζονται ταυτόχρονα με διαφημίσεις κειμένου του ίδιου διαφημιστικού λογαριασμού στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Πώς δημιουργούμε τις καμπάνιες Διαφημίσεων Αγορών;
Η διαδικασία είναι σε δύο βήματα. Το πρώτο είναι να συνδέσουμε τα προϊόντα με όλες τις πληροφορίες τους (feed). Για τη διαδικασία αυτή η Google έχει δημιουργήσει το Merchant Center. Πρόκειται για την πλατφόρμα στην οποία ανεβάζουμε τις λίστες των προϊόντων (feed) με όλες τις πληροφορίες και φωτογραφίες που χρειάζονται από το eshop του διαφημιζόμενου. Ύστερα με απλούς κανόνες μπορούμε να οργανώσουμε και να ομαδοποιήσουμε τα προϊόντα στο Merchant Center ώστε να τροφοδοτήσουν τις κατάλληλες καμπάνιες Google Shopping Ads.
Στο δεύτερο βήμα, δημιουργούμε τις Καμπάνιες Google Shopping Ads μέσα στον Google Ads λογαριασμό. Οι καμπάνιες περιέχουν adgroups και τα adgroups μπορούν να περιέχουν διαφημίσεις προϊόντων ή εκθέσεις, δηλαδή ομαδοποιήσεις διαφημίσεων προϊόντων. Μια σημαντική διαφοροποίηση είναι η απουσία Keywords. Οι διαφημίσεις Αγορών ενεργοποιούνται με βάση τη σχετικότητα των τίτλων, των περιγραφών και των χαρακτηριστικών που έχουν τα διαφημιζόμενα προϊόντα. Μπορούμε όμως να ορίσουμε αρνητικά Keywords σε επίπεδο καμπάνιας, ή Adgroup ή έκθεσης διαφημίσεων.
Ποια είναι τα οφέλη των Διαφημίσεων Αγορών;
- Παρέχουν στους χρήστες μια αντιπροσωπευτική εικόνα του προϊόντος, πριν κάνουν κλικ στη διαφήμιση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την προσέγγιση περισσότερων δυνητικών πελατών που ικανοποιούν τα κριτήρια και να φτάνουμε σε εντυπωσιακά υψηλά Conversion Rate.
- Έχουμε εύκολη διαχείριση καμπανιών λιανικού εμπορίου, χωρίς τον πονοκέφαλο των keywords.
- Πετυχαίνουμε ευρύτερη παρουσία, αφού σε μια αναζήτηση μπορούν να εμφανιστούν περισσότερα από ένα προϊόντα ή και να εμφανιστούν μαζί διαφημίσεις κειμένου και Διαφημίσεις Αγορών.
- Οι Διαφημίσεις Αγορών παρέχουν ισχυρές αναφορές που περιλαμβάνουν δεδομένα ανταγωνισμού: συγκριτική αξιολόγηση με ανταγωνισμό, δεδομένα μεριδίου εμφάνισης, προσομοιωτής αποτελέσματος αλλαγής bid.
- Αυξάνουν τις πωλήσεις από προϊοντικές αναζητήσεις χρηστών.